понедељак, 13. новембар 2017.

ČUDO IZ NOVOG SADA: U KROKSICAMA PROŠAO CEO SVET. Izvesni B.I. iz Novog Sada je za deset godina u jednim istim papučama...

Izvesni B.I. iz Novog Sada je u jednim istim papučama prošao ceo svet, u prethodnih 15 godina. On je prošao Kolumbiju, Kinu, SAD, Kubu, Dominikanu, Mauricijus, Argentinu, Brazil i sve svetske poznate destinacije.
"Hranio sam se skromno i uglavnom sam se trudio da maksimalno iskoristim kapacitete aerodromskih restorana, tako da su me sama putovanja izašlo gotovo džabe", kaže B.I. ekskluzivno za naš portal.
Ovaj serijal ćemo prikazivati u nastavcima, zbog neviđenog interesovanja čitalaca.
On je počeo turneju po Grčkoj u crvenom mercedesu šabačkih tablica ali je ubrzo shvatio da je mnogo brže da se kreće avionom.
Doneo sam mnoge suvernire i oni su trajna uspomena na sve ono što sam prošao. On nam je prilikom intervjua pokazao šta sve poseduje u svojoj kolekciji suvenira, a najčudnije je bilo što je iz Skoplja doneo EVA SARDINE ???
BORA BOBOS kako ga od milja zovu prijatelji, lečio je mnoge poznate ličnosti a sertifikat je stekao kod Alena Azariča preko interneta...
USKORO OPŠIRNIJE...



Ads by Google



Нема коментара:

Постави коментар